Новините извън спорта ...
Иди на страница Предишна  1, 2, 3 ... , 33, 34, 35  Следваща
 
Създайте нова тема   Напишете отговор     Форуми -> Архив на централния форум
Предишната тема :: Следващата тема  
Автор Съобщение
PILATA



Регистриран на: 31 Авг 2006
Мнения: 15469
Местожителство: SOFIA

МнениеПуснато на: Чет 17 Ное, 2011 9:44    Заглавие: Отговорете с цитат

bulgarista написа:
PILATA написа:
в култов сайт за култови снимки

http://www.theatlantic.com/infocus/2011/11/national-geographic-photo-contest-2011/100187/

и още по култов фотос от БГ



Така се виждам на 85 biggrin


хаха
едва ли,
а коментара под снимката е:
In a mud pool at the sea salt mines near Bourgas, Bulgaria locals gather. He applies the mud from the pool and then stands upright until it is dry only to take a dip in the nearby sea. Afterwards he gets a relaxing swim in the 30cm of water in the salt mine. (© Antoni Georgiev) #

иначе любимата ми е :



'ДРАСТИИИИИИИИИИИИИИИИИИИ
_________________
НАЙ МИ Е КРИВО, НАЙ МИ Е ДОЛНО,КОГАТО МЕ ЧЕРПЯТ С БЕЗАЛКОХОЛНО
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
PILATA



Регистриран на: 31 Авг 2006
Мнения: 15469
Местожителство: SOFIA

МнениеПуснато на: Пет 18 Ное, 2011 10:58    Заглавие: Отговорете с цитат

PILATA написа:
и все пак ТОЙ ще се роди пак:

Цитат:
Федералната прокуратура на Германия разследва серия от убийства през периода 2000-2006 г., които се предполага, че са извършени от неонацисти заради открити нови улики, съобщи "Дойче веле". През въпросния период в различни германски градове бяха убити 8 турски и един гръцки предприемачи. Три от убийствата бяха извършени в Нюрнберг, две в Мюнхен и по едно в Хамбург, Рощок, Дортмунд и Касел. Всичките престъпления са извършени с едно и също оръжие - 7.65-милиметров чешки пистолет "Ческа".

Досега престъпленията оставаха неразкрити, но развръзката дойде преди няколко дни, когато при обиск в провинция Саксония бе открит пистолетът, с който през 2007 г. в град Хайлброн бе убита жена полицай. Оказа се, че със същото оръжие са убити няколко бизнесмени от Турция и Гърция, като пистолетът принадлежал на група крайнодесни екстремисти. Вчера полицията задържа 37-годишния Холгер Г., който е бил член на групата. Тя беше разкрита, след като в началото на месеца двама мъже се самоубиха и труповете им бяха открити в Айзенах, провинция Тюрингия. Малко след това една жена се предаде на полицията, като впоследствие оръжието бе открито при обиска в посочения от нея дом в саксонския град Цвикау, където живеели терористите. Те наричали групата си "Националсоциалистическо нелегално движение".

В момента се проучва дали бандата е свързана с две нападения срещу еврейски имигранти в Дюселдорф в провинция Северен Рейн-Вестфалия и с взрив в турския квартал на Кьолн през 2004 г. Вътрешният министър на провинцията Ралф Йегер предупреди за опасност от "десен тероризъм в Германия". "Това, което ни стана известно, ни хвърля в истински шок. Десните екстремисти се превърнаха в терористи", заяви той и дори ги сравни с левите терористи от фракция "Червена армия", която действаше през минали век в страната.




Неонацисти планирали 88 нападения в Германия

Крайнодясната групировка "Националсоциалистическо нелегално движение", извършила десет убийства на чужденци и полицайка в Германия, планирала нападения и срещу политици, съобщи "Дойче веле". Полицията откри данните във файл, запаметен в компютъра на неонацистите. Списъкът включва имената и адресите на общо 88 души - на двама депутати в Бундестага, както и на множество известни представители на турски и ислямски организации. Полицията смята, че е разкрила и особена символика на броя на мишените - 88. Двете цифри съответстват на двойно "Х", което пък е съкращение на нацисткия поздрав "Хайл, Хитлер". Според в."Тагесшпигел" списъкът е бил изготвен още през 2005 г. В него фигурират имената на двама депутати - Йежи Монтаг от Зелените и Ханс-Петер Ул от Християнсоциалния съюз (ХСС). И двамата заявиха, че са шокирани от разкритието. Не е ясно дали сигурността на двамата политици е застрашена - особено сега, след като списъкът стана известен. "Разкриването на тази терористична групировка не премахва проблема. И други неонацисти биха могли да сторят същото", заяви депутатът Монтаг, който от години се бори срещу десния екстремизъм в Германия.

_________________
НАЙ МИ Е КРИВО, НАЙ МИ Е ДОЛНО,КОГАТО МЕ ЧЕРПЯТ С БЕЗАЛКОХОЛНО
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
tseko



Регистриран на: 02 Сеп 2008
Мнения: 1735
Местожителство: СОФИЯ

МнениеПуснато на: Сря 23 Ное, 2011 1:35    Заглавие: Отговорете с цитат

Цитат:
Кирил Рашков-младши, внук на ромския барон Кирил Рашков, беше осъден днес на 8 месеца затвор.

Рашков-младши се призна за виновен по обвинението за заплаха с убийство към Веселин Христев и делото протече по съкратената процедура в Асеновградския районен съд.

Осъденият трябва да плати 2000 лева обезщетение на Христев и 1080 лева разноски по делото.

Съдът прецени, че внукът на Цар Киро трябва да изтърпи наказанието си в затворническо общежитие от открит тип.

Пред сградата на съда се събраха много жители на Катуница, които искаха максимално наказание от 6 г. затвор за Рашков по повдигнатите му обвинения и бяха недоволни от присъдата.

“Това е позор”,

крещяха хората, след като чуха какво е решението на съда. Преди това прокуратурата поиска 4 години затвор за Рашков-младши. Практика при съкратената процедура и призната вина е да се приспада 1/3 от възможното наказание.

Адвокат Стефка Караджова, която защитава Веселин Христов поиска 5 години затвор за Рашков, тъй като според нея тази заплаха не е обикновена както при повечето битови сканадали, а е обществено значима.

Въпреки недоволството на хората в Катуница, това е първа ефектина присъда срещу клана Рашкови от 1990 г. насам. До момента срещу тях са подавани куп сигнали, включително и за закана с убийство от същия Веселин Христев, но разследванията или са прекратявани, или си приключвали със смешни глоби. Единственият осъден, но условно, е бил синът на Рашков - Георги.


Верно признал си е ама.................нали ,извинявай.
Тия гадове Рашкови,ако не спрат да терорат ,ше им се е.е майката втори път!
Междувременно кво става със.....

Цитат:
55-годишният Симеон Йосифов, който прегази и уби 19-годишния Ангел на 23 септември в Катуница, остава в ареста. Той не е пожелал да обжалва мярката си „задържане под стража". На него са му повдигнати обвинения за причиняване на умишлена смърт при ПТП.

Преди седмица пловдивският окръжен съд остави в ареста Йосифов с мотива, че съзнателно и целенасочено е форсирал автомобила си срещу Ангел Петров и умишлено го е прегазил. В мотивите на съда се посочва още, че бягството на Йосифов от местопрестъплението е било премислено. Симеон Йосифов трябваше да обжалва решението на окръжните магистрати утре, когато пред Апелативен съд мярката си ще обжалват Спас Христов и Георги Йорданов, които блъснаха с кола двама полицаи вечерта, когато Ангел бе убит.

Жителите на Катуница са категорични, че шофьорът на буса, който уби 19-годишния Ангел преди седмица, е подменен. Един от очевидците на инцидента - Илия Личев, е видял как бусът е прегазил момчето и се притекъл да окаже първа помощ. Той самият не е видял шофьора на автомобила, но твърди, че други очевидци са видели млад мъж зад волана.

Митко Васев, който е сред мъжете, появили се малко по-късно на мястото на инцидента, твърди обаче, че млад е бил водачът на втория бус. По думите му никой не е успял да види шофьора на буса-убиец и дори да запомни номера му заради суматохата около трагедията.

19-годишният Ангел Петров бе убит на 23 септември в село Катуница. За убийството му жителите на селото обвиниха приближени хора на Кирил Рашков - Цар Киро. За смъртта на момчето бе арестуван 55-годишният Симеон Йосифов, който прегази с автомобила си 19-годишния Ангел. Смъртта на момчето стана причини за избухване на напрежение между местните жители и „клана Рашкови".


Чакаме да видиме и тука кво става,тука макса трябва да е поне 10годинки ,ама надали
_________________
ДА ЖИВЕЕ БЪЛГАРИЯ!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя
Metala
Ultras Leader


Регистриран на: 31 Авг 2006
Мнения: 34335
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Чет 24 Ное, 2011 15:21    Заглавие: Отговорете с цитат

http://ultras.bg/5917/Fenove-v-Kosovo-zapaliha-makedonskiia-flag-i-izdignaha-skandalen-transparant-%28video%29.html

Ай сега да ги видя..."брачедите" black_eye black_eye chicken chicken chicken
_________________
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
PILATA



Регистриран на: 31 Авг 2006
Мнения: 15469
Местожителство: SOFIA

МнениеПуснато на: Чет 24 Ное, 2011 17:19    Заглавие: Отговорете с цитат

Metala написа:
http://ultras.bg/5917/Fenove-v-Kosovo-zapaliha-makedonskiia-flag-i-izdignaha-skandalen-transparant-%28video%29.html

Ай сега да ги видя..."брачедите" black_eye black_eye chicken chicken chicken


едни импотентни шлякатарници се дърват на други още по измислени-наследници на Ал.македонски...
Зад едните е наркомафията и Албания,зад другите почти никой,само че те ще направят "дълбоко гърло"на сърбетата ,ей така за здраве connie_29
евала балкани,евала съседи....
_________________
НАЙ МИ Е КРИВО, НАЙ МИ Е ДОЛНО,КОГАТО МЕ ЧЕРПЯТ С БЕЗАЛКОХОЛНО
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
PILATA



Регистриран на: 31 Авг 2006
Мнения: 15469
Местожителство: SOFIA

МнениеПуснато на: Пет 25 Ное, 2011 11:22    Заглавие: Отговорете с цитат

обаче тука веднага ме "контраатакуват' и ме забиват в земята с ето това,
евалата:

Цитат:
Македонците засадиха 5.7 млн. дръвчета за ден
Опозицията разкритикува акцията като пиар на правителството и отказа да участва в залесяването
Двата милиона македонци засадиха 5.7 млн. дръвчета за един ден, който властите бяха обявили за неработен, съобщи в. "Нова Македония". Залесяването завчера бе част от кампанията "Денят на дървото - засади бъдещето си". Опозицията обаче обвини властите, че акцията е само рекламен трик на правителството на Никола Груевски и не участва в залесяването.

Дъждът и мъглата не спряха хилядите граждани да засадят близо 5.7 млн. дръвчета на около 400 места в цялата страна. Така в сряда е бил засаден над половината от планирания разсад. Останалото количество ще бъде засадено от държавното предприятие "Македонски гори".

В акцията се включили министри, кметове, певци, представители на шоу бизнеса, студенти и ученици. На четири места в горския парк "Водно" работиха жители на столицата, служители от градската администрация и от държавни предприятия. Те засадиха 10 000 дръвчета - 7000 борчета и 3000 кипариса.

В село Мръшевци участваха основно ученици и студенти. До обед цялото изорано пространство на хълма над селото бе засадено с 30 000 дръвчета от акация и дъб. "Добре, че е Денят на дървото, та да се залеси хълмът над селото. Гората ще ни пречиства въздуха, който се замърсява от рафинерията", споделиха жителите на селото, край което се намира рафинерия.

Служителите на "Македонски гори" споделиха, че всяка година гражданите садят с мерак. Сега пак никой не се задоволява само с едно по едно дръвче, всеки садил колкото се може повече. Затова и акцията свършила бързо.

"Това е една положителна инициатива, която сама по себе си означава не само по-хубава, по-зелена и по-здравословна околна среда, но и затвърждава значението на горите в общественото съзнание. Тя е повече от успешна, затова смятаме да я провеждаме всяка година и масово да участваме в нея", обобщи министърът на вътрешните работи Гордана Янкуловска.

Опозицията обаче е на друго мнение, изтъква вестникът. Според Социалнодемократическия съюз на Македония (СДСМ) става дума за автореклама на правителството. Вместо благородна акция Денят на дървото се превръща в крайно съмнителен проект, чрез който се злоупотребява с народните пари. Няма никакъв отчет колко бюджетни пари са похарчени досега, нито какъв е истинският ефект от залесяване, твърдят социалдемократите, основната опозиционна сила. Според тях възстановяването на горския фонд трябва да се провежда целогодишно, а не кампанийно. СДСМ отказа да участва в залесяването, вместо това той организира почистване на зелени площи, улици и тротоари. "Невъзможно е за един ден да се засадят 5.7 милиона дръвчета, както твърди Груевски. 30 инспектори трябва да ги преброят, това прави по 150 000 дръвчета на инспектор, това е невъзможно ", обяви Горан Мисовски, също от опозиционната Нова социалдемократическа партия.

КАМПАНИЯ
Кампанията "Денят на дървото - засади бъдещето си" започна през 2008 година, а нейната цел е да се възстановява горският масив на страната, който често е опустошаван от летните пожари. Първата акция бе проведена на 12 март 2008 г., когато бяха засадени два милиона дръвчета. Досега са проведени седем подобни акции и в тях са засадени 38 милиона дръвчета, от които успешно са се прихванали 65 процента

_________________
НАЙ МИ Е КРИВО, НАЙ МИ Е ДОЛНО,КОГАТО МЕ ЧЕРПЯТ С БЕЗАЛКОХОЛНО
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
парци



Регистриран на: 05 Сеп 2006
Мнения: 6703
Местожителство: Parc des Partcalence

МнениеПуснато на: Сря 30 Ное, 2011 10:16    Заглавие: Отговорете с цитат

Цитат:
Подкрепям жп стачката. Ако трябва, и с паве*
Ангел Джамбазки** 29.11.2011


Пиша този текст като син и брат на железничари.

Като човек, който от дете е израснал между дирекцията на БДЖ на ул. "Иван Вазов" №3 и жп завода зад Централна гара. На едното място работеше баща ми, на другото - майка ми. Имах щастието и късмета да видя отблизо в пълната и мощ огромната машина, която тогава бяха Българските държавни железници.

Другите деца искаха от родителите си и от модерния тогава Дядо Мраз модели на влакчета за Нова година, а ние с братята ми имахме най-големите играчки в света - истинските работещи парни локомотиви в депото зад жп завода и истинските влакове. Със страхопочитание надничахме в Локомотивното депо, където кротко дремеха като детски играчки в кутийки, подредени в халетата, 120-тонните електровози, неизчерпаемата теглителна мощ на БДЖ.

Тогавашните БДЖ по много показатели бяха водещи на Балканите - дължина на сдвоения железен път (за да не се изчакват композициите по гарите), дължина на електрифицирания железен път. Най-високата жп-гара на Балканите - Аврамови колиби - на тесния железен път, който, уви, не успя да стигне до българско пристанище на Бялото море. (Между другото, имаме, мисля, и най-високата жп гара на нормалното междурелсие - гара Гюешево). Имаме и най-дългия тунел, построен при това в крива и под наклон, а към 1989 г. имахме изключително модерна система за управление на движението по железните пътища на България.

С пълно основание БДЖ бяха гордостта на България. С огромната си традиция, датираща още от Освобождението, с поколенията железничари, които предаваха занаята и професията си от баща на син. Които приемаха и сега приемат професията си като дълг и кауза. Целият персонал на БДЖ беше облечен униформено, стегнато, чисто и спретнато от глава до пети. Да служиш в БДЖ беше гордост, беше престиж, беше добро социално положение. Тъжно и жалко е днес да гледаш окъсаните, оръфани парцали, били някога униформи, жалки остатъци от някога славно време, навлечени от тъжни и унизени хора, хора, които не са вземали по пет, шест заплати, но стоящи упорито на поста си, било зад кран-машиниста, било на стрелките, било на перона.

Водени от чувство за принадлежност и дълг, непознато на повечето днешни управници и неприсъщи най-вече на днешното ръководство и БДЖ. Който е бил железничар, винаги си остава такъв.

Неслучайно в България има толкова "железничарски" градове - Мездра, Горна Оряховица, Русе, Септември и навсякъде другаде покрай големите гари... А също и София с нейния малък железничарски град - квартал "Надежда". И до днес няма бивш железничар, няма човек, който да е посветил живота си на българските железници, и да не застине или да се обърне към гарата, когато чуе свирката на локомотива. Някога пискливата свирка на парните локомотиви, днес - басовия рев на електровозите.

Неслучайно, когато големите строители на съвременна България - инженери, кметове, общественици, оставили името си в основите на свободната държава, са поемали по последния си път по улица "Гробарска" към централните гробища, последна почит са им отдавали свирките на паровозите, строени на надлеза, където днес е локомотивното депо. Било е знак на особена чест и голямо признание да те изпратят така.

Още от Освобождението българите обикнаха своята железница. Защото беше символ на българския прогрес, на свободата, на новото българско начало, на новата българска държава. На гордостта на българите от техните инженери, техните железничари, пробили дефилета и клисури, победили реки и наклони, за да прокарат железния път. Построили железния път на немислими за "френците" и прогнилата Османска империя места. По който да мине новото време. Новото време на българската свобода и новото българско Възраждане.

Неслучайно първото нещо, което прави новата българска държава, след края на вероломната сръбско- българска война, в която българският войник рита сръбски задници чак до Пирот, е да откупи и национализира железницата от мръсните ръчички на барон Хирш. Защото барон Хирш изнудва неукрепналата след Съединението българска държава и иска по един златен наполеон за всеки превозен български войник. За да ги прехвърли от южната граница до позициите над Сливница и Гургулят.

И понеже държавата не може да си позволи тази цена, се налага полковете да маршируват безспир и без почивка, ден и нощ. По трима в редица, двата от края поддържат този по средата, за да подреме ходом. И последните километри, от София до Сливница, тези марширували стотици километри български мъже, изминават бегом, викайки непрестанно "ура", за да вдигнат духа на последните отчаяно сражаващи се защитници на сливнишката отбранителна позиция. Съставена след тридневни кръвопролитни боеве от опълченци, гимназисти, доброволци, останали почти без командири, муниции, вода и храна... за да спасят българското Съединение. И успяват ...

Който не вярва, да прочете поне разказите "Дядо Йоцо гледа" и "Виелица". Поне аз не мога да ги прочета, без нещо да ме стисне за гърлото.

Беше време, когато хората си сверяваха часовниците по експреса. Легендарни ще останат "Диана експрес", "Синия Дунав","Чайка"-та. Локомотивните бригади и целият персонал се надпреварваха да служат на тези влакове. В добрите си времена "Чайка"-та стигаше до Бургас за 4 часа. Време, непостижимо дори днес за джипа на най-наглата мутра или държавния кортеж на поредния овластен мазен мишок, време, съизмеримо с полета София-Бургас.

Нагледах се и се наслушах през последните 5-6 дни, откакто железничарите стачкуват, на всякакви отрепки, боклуци и либерасти, които си позволяват да коментират и да се изказват. Днес в едно радио чух как един 28-годишен словесен о***т нарече стачкуващите железничари "тунеядци", "мързеливци" и "готованци". Преди това, разбира се, направи дежурното коленопреклонно навеждане пред мъдростта "господин министър-председателя" и "господин министъра на финансите".

В повечето медии - печатни, електронни, интернет - шестват всякакви гробокопачи на БДЖ и мъдро ни уверяват,че "реформите" са необходими, че няма как, че трябва да се реже живо месо, че трябва да се продава, че синдикатите са зли боклуци и прочее, и прочее ...

А че трябва да се реже - трябва. Но трябва да се започне рязането от техните задници. На "анализаторите", "експертите", либерастите и другите оправдатели на унищожението на железницата. И без това са им на раменете. Задниците имам предвид.

Защото истината е съвсем друга. Защото явно БДЖ са строени много яко, защото вече 22 години се разграбват зверски и все още продължават да се движат. Все още мърдат след тежък, системен, последователен грабеж. Грабеж, извършван не от локомотивните бригади или от ремонтния състав.

Изчезнаха през годините цели заводи, в които работещи стругове са продадени целите за скрап, изчезнаха - както се оказа - стотици (поне 800 !!!) вагона, тонове метали и тонове резервни части на стойност стотици милиони левове. За това не са виновни кондукторите или стрелочниците. За това са виновни ордите скакалци, обитавали някога "Иван Вазов" №3, цели отдели и дирекции в Министерството на транспорта и Министерството на регионалното развитие. Тези хора разграбиха, разграбват и планират да продължат разграбването на БДЖ.

Не работниците в Локомотивното депо в София.

Политическото убийство на БДЖ беше започнато в угода на ДПС. Публична тайна е, че почти всички автобусни линии, возещи ковчези на колела из пътищата на България, са под протекцията или направо собственост на депутати от ДПС. За да намерят пътници за автобусите, удариха по-евтиния, по-чист, по-екологичен и по-сигурен железопътен пътнически превоз. Започнаха да пускат автобусите да спират на жп гарите, да тръгват оттам 15 минути преди влака и прочее, и прочее.

Дори бяха на път да закрият изключителната туристическа атракция теснолинейката от Септември до Добринище, защото не била "ефективна".

Многократно сме повтаряли, че ще е по-евтино, по-чисто, по-сигурно, по-екологично и по-изгодно за България ТИР-овете и големите камиони да се качват на жп платформи (тези превози по света се наричат ро-ла, а платформите условно "гондоли") и да се стоварват от турската на сръбската граница и обратно. Така няма да има заспали тираджии-убийци по пътищата, няма да се цапа, няма да се гори нафта, няма да се изнервят шофьори през лятото в огромните опашки, направени от ТИР-овете. Няма да се разрушават нагретите и размекнати пътища от хилядите тонове товари по тях.

Даже познайте - има изградени терминали - платформи за качване и слизане на тировете на гарите в Свиленград и Калотина. Остава само да се въведе регламент - такса превоз на камион и примерно тройно по-скъпа винетка за тези турски тираджии, който предпочитат да се възползват от циганките-проститутки по храстите и крайпътните "Тюрк-тир-паркъсъ".

Познайте защо обаче не се ползват - ами защото не е изгодно за спонсорите на ДПС, собственици на огромни безмитни бензиностанции по границите. И за това не са виновни работещите в БДЖ.

Не работещите в БДЖ купиха 40-годишни, като "почти нови" вагони, купи ги един бивш министър. Не работещите в БДЖ купиха доста безсмислените "Сименс"-и (иначе казано - "шинобуси" с пътнически капацитет, колкото "Икарус"), които ще изплащаме още десетилетия, купи ги друг палав министър. Не работещите в БДЖ прибраха тлъстите комисиони от тези сделки. За да направят такава сделка, тези министри или са най-глупавите хора на света, или тежко корумпирани. Интересно защо не са в затвора?

Не работещите в БДЖ са виновни и отговорни за хилядите безсмислени и безумни сделки, за купените безсмислени резервни части, за провалените търгове за строеж и рехабилитация на железен път, за разпиляното имущество, за разграбената наша, обща, държавна собственост.

Виновните вече ги посочих - тежко корумпираното и продажно ръководство на железницата и всички политически мерзавци, които са му осигурявали "чадър" през годините.

А сега за плановете на днешните "реформатори". Те целят едно едничко нещо - продажбата, по-скоро кражбата на Товарните превози. В целия свят товарните превози са печеливши, пътническите извършват социална услуга, която се доплаща с печалбата от товарните. Това, което планират сега, е да разделят "Локомотивно стопанство", да извадят от него вероятно по-качествените и годни магистрални и маневрени локомотиви и да обособят годната част от подвижните състави в един пакет, който да продадат. На чужда, вероятно "офшорна" компания.

Както се продаде "Кремиковци", както се продаде "Балкан", както се продаде и съсипа друга гордост на националната индустрия - "Варненската корабострителница". Както се продадоха ЕРП-тата. И сега българските пенсионери от мизерните си пенсии издържат чешките пенсионери. Защото ЧЕЗ - чешката държавна компания (!), на която беше продадено електроразпределението в Западна
България, съгласно чешкото законодателство финансира чешки пенсионен фонд.

Найс, а? Нашите бедни баби, строили някога индустрията, хранят чешките баби, защото тази индустрия е продадена на чужденци. Благодарение на дедо Кобург...

Когато се борихме със зъби и нокти в защита на гара "Пионер" и остатъците от софийската околовръстна линия, разбрахме, че антинационалната Световна банка поставя на България следното условие :
"Режете железопътни рамена, съкратете персонал, унищожете си железницата и ви даваме заем. Който после ще ни върнете, разбира се, с лихвите".

И нашата колониална и чуждопоклонна администрация се хвърли да реже линии. Да закрива и да уволнява. Да унищожава структуроопределящ отрасъл, да унищожава имущество и инфраструктура, която не е строило. И то при положение, че всички европейски транспортни планове и директиви предвиждат развитие на жп транспорта. Защото е най-евтин, най-чист, най-екологичен, най-ефективен и най-сигурен. Дори съседна Турция строи на границата ни сдвоена жп линия, която предвижда скорост до 350 км в час.

А в България, безотговорната антинационална, колониална власт реже на скрап вече построените линии.

Унищожиха гара "Пионер" буквално за няколко нощи. Не бях виждал за 22 години някой да строи нещо нощем, видях да се реже нощем. Гара "Пионер", която има и голямо историческо значение, вече не съществува. Както и работещите по участъка. Точка.

Публична тайна е, че средства по Оперативна програма "Транспорт", предназначени за БДЖ, са били прехвърлени за строежа на софийското метро. Което, познайте, се строи от турска фирма. Така пари, които биха били жизненоважни за БДЖ и работещите в системата, отидоха вероятно отново в турските джобове.

Докато четете този текст БДЖ продължава да се реже на скрап. Вероятно в момента се режат и разкостват т.нар. "електрички", далеч по-ефективните предшественици на „Сименс"-ите, които се намират в района на бившето локомотивно депо "Васил Коларов"в Трети район, София. И продължават да се извличат тонове ценни метали. За скрап.

Безспорно трябва да се "реже". Категорично трябва да се започне с уволнението на министъра и подчинените му, планирали и провеждащи окончателното рязане и пречупване на гръбнака на българска индустрия - Българските държавни железници.

В същия ден трябва да бъдат уволнени всички парашутисти и външни лица, поставени, за да проведат политиката на рязане и продаване. Всички директори, председатели на управителни съвети и началници на всички безсмислени структури и структурки- БДЖ, НКЖИ, холдинги най-различни и прочее, и прочее истински отговорни за провала и катастрофата на железницата лица.

Твърдо убеден съм, че на две трети от тях прокуратурата още днес може да повдигне обвинение за злоупотреба със служебно положение, безстопанственост и други престъпления по служба. Стига да иска, разбира се. Както и на повечето, да не кажа всички, бивши министри.

Съветвам всички "икономисти", "анализатори" и прочее шушумиги на заплатка при Сорос или подобните му, които пригласят в хора на резачите, продавачите, ликвидаторите и скрападжиите и подкрепят уволненията и съденето на железничари, да отидат в депото или на перона на Централна гара и най-демократично да представят вижданията си на персонала. Сигурен съм, че техните ценни идеи и тези ще бъдат посрещнати радушно и по човешки топло.

Ако някога отново България се изправи на крака, то това ще е само и единствено, ако съхрани своя железен път. От векове пътят носи приходи, стига да го поддържаш и управляваш. Без него не сме транспортен коридор, без него сме просто територия. Турските ТИР-ове и автобуси не
ни вършат работа.

Общоизвестно е, че по-евтин, сигурен, екологичен, ефективен транспорт от железницата по суша няма. БДЖ има бъдеще, стига да се управлява нормално и в национален интерес. И се отстранят туморите. От главата, не от тялото.

Нелепо и безумно ще е да не използваме като привилегия своето географско положение за превоз на стоки и суровини във всички посоки. На три континента, най-малко. Да не използваме, а да унищожаваме нещо
вече построено. Ако някога отново имаме индустрия, ще ни трябва железен път, който да превозва и суровините, и стоките. Ако някога българските власти "уврят" и прокопаят тунелите под Петрохан и Шипка,
ще ни трябва железница, която да превозва стоките и товарите от Солунското пристанище до дунавските. Бързо, евтино и изгодно за България. Но тогава ще ни трябва наш, български железен път. И локомотивен парк, който да тегли наш вагонен парк, който да пътува по него. Не чужд, а наш. Да не се връщам на ЧЕЗ.

Затова трябва да съхраним своя български железен път. Своите Български държавни железници. От рязане и разпродаване.

Затова подкрепям стачката на железничарите. Безусловно, с две ръце. Ако се наложи - и с паве.





*Заглавието е на редакцията. Оригиналното заглавие е "Железният път". Обидните квалификации в материала не са публикувани.

**Авторът е зам. председател на ВМРО-БНД и общински съветник в СОС.

http://www.webcafe.bg/id_476604764_Podkrepyam_jp_stachkata_Ako_tryabva_i_s_pave*_
_________________
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя
bulgarista



Регистриран на: 27 Фев 2007
Мнения: 7152
Местожителство: Bulgaria

МнениеПуснато на: Сря 30 Ное, 2011 10:46    Заглавие: Отговорете с цитат

В момента пред КНСБ има около 300 души .
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
PILATA



Регистриран на: 31 Авг 2006
Мнения: 15469
Местожителство: SOFIA

МнениеПуснато на: Чет 01 Дек, 2011 17:03    Заглавие: Отговорете с цитат

нас ни ловат за една глава,ония пренасят сандъци,
пачки на фандъци biggrin

Рекордни 32 т марихуана заловени на границата на Мексико и САЩ




_________________
НАЙ МИ Е КРИВО, НАЙ МИ Е ДОЛНО,КОГАТО МЕ ЧЕРПЯТ С БЕЗАЛКОХОЛНО
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Metala
Ultras Leader


Регистриран на: 31 Авг 2006
Мнения: 34335
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Чет 01 Дек, 2011 17:11    Заглавие: Отговорете с цитат

Тегаф не гледай това!!! Ще ти прилошее biggrin bye bye bye
_________________
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
bulgarista



Регистриран на: 27 Фев 2007
Мнения: 7152
Местожителство: Bulgaria

МнениеПуснато на: Пет 02 Дек, 2011 15:20    Заглавие: Отговорете с цитат

Смартфонът е най-ценната вещ за младежите
- A +
10:00 | 27 ноември 2011 | Технологии | Комуникации / Редактор Veline Nascimento
Виж 1 снимка
Отнемането на телефони, лаптопи и конзоли са най-строгите наказания за тийнейджърите, сочи проучване
Сн.: Getty Images/Guliver

Ако вървите към 30-те, със сигурност не си спомняте да са ви наказвали с конфискуване на мобилния, просто защото в тийнейджърските ви години тези играчки не са били толкова разпространени.
Проучване на оператора T-Mobile във Великобритания обаче показва, че 80% от младежите днес ще са най-съкрушени, ако родителите им отнемат смартфона, предаде nixanbal.com.

Запитването е било проведено сред повече от 4000 деца и родители, като 15% казват, че за последната година поне веднъж са отнемали или им е бил отнеман мобилният телефон.

Причината за възпитателния метод най-често са били твърде големи разходи. 90 на сто от участвалите в проучването тийнейджъри са отговорили, че разполагат с мобилен телефон и цели 74% от тях го смятат за най-ценната си вещ. Децата признават още, че други технологични играчки като лаптопи, МР3 плейъри и игрови конзоли също са сред често отнеманите им при наказание вещи.

И сега контрастът – на въпроса с какво са били наказвани участвалите в анкетата родители в тяхното детство, близо 2/3 си спомнят, че това е била забраната за излизане. Следващите отговори са изпращане рано в леглото и без джобни.



Пу да му еба майката ! Кви са тия ай фони, май фони накъде отива тоя проклет свят? На мене майка ми като искаше да ме накаже ми пукаше топката и с тва напрао ми секваше све......са на некъв дрислю му зели смартфона, голем праз.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
PILATA



Регистриран на: 31 Авг 2006
Мнения: 15469
Местожителство: SOFIA

МнениеПуснато на: Съб 03 Дек, 2011 10:24    Заглавие: Отговорете с цитат

Цитат:
Основателят на скандалния сайт "Уикилийкс" предупреди ползвателите на компютри и смартфони, че се намират "под калпак" от частни компании, които ги следят и събират данни за тях, съобщиха световните медии. В четвъртък Джулиан Асандж публикува на сайта си 287 документа, в които е описано как дадени страни са използвали методи за шпионирането на собственото си население. По думите му в снабдяването с информацията участват 160 индустриалци от 25 държави, като получената информация компаниите по-късно продават на заинтересовани фирми и правителства, между които и диктатори. Тази дейност не противоречи на закона, но води до създаването на "тоталитарна държава, основана на следенето", смята Асандж. Австралиецът посочи, че индустрията на наблюдението, която преди е обхващала само разузнаването на американците и британците, се е превърнала в световна мрежа. Оказва се, че подобни практики е използвал и бившият либийски лидер Муамар Кадафи, който следил по този начин седем свои противници.

Тази тенденция се потвърждава и от американския технологичен предприемач Джери Лукас, който заяви, че следенето с помощта на новите технологии вече е цяла индустрия, която има приблизително 5 млрд. долара годишен оборот, съобщи в. "Вашингтон пост". Най-активни в тази сфера са западните държави, като водеща роли имат САЩ, каза Лукас. Според правозащитниците тези технологии вече се използват активно от такива репресивни правителства като тези на Сирия, Иран и Китай.

Европейската комисия забрани вчера износа на технологии за следене на интернет и мобилни телефони за Сирия в отговор на доклад, който показва, че режимът там се сдобива и използва подобни системи, съобщи Блумбърг. В началото на миналия месец стана ясно, че италианската компания Area SpA изгражда система за проследяване, която ще позволи на сирийския президент Башар ал Асад да прихваща, сканира и класифицира практически всеки имейл, който влиза в страната. По-рано тази седмица Фабио Абросети, адвокат на компанията, потвърди, че организацията, за която работи, е сключила подобна сделка, но проектът няма да бъде завършен. По-рано през годината група онлайн активисти, известни като Telecomix, разкриха, че технологии на американската компания Blue Coat Systems са използвани за филтриране на уебсайтове в Сирия.


циклете още по фейскниги и прочие простотии banned
_________________
НАЙ МИ Е КРИВО, НАЙ МИ Е ДОЛНО,КОГАТО МЕ ЧЕРПЯТ С БЕЗАЛКОХОЛНО
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Ra4mO



Регистриран на: 31 Авг 2006
Мнения: 4475
Местожителство: SOFIA

МнениеПуснато на: Съб 03 Дек, 2011 12:59    Заглавие: Отговорете с цитат

Софтуер следи действията на потребителите на смартфони

Представете си софтуер, който следи милиони мобилни телефони и записва всичките дейности на потребителите – от това кой интернет сайт посещават, през какво текстово съобщение изпращат, до това дали са изключили устройствата си. Това не е сюжет по книга на Джордж Оруел, а е реална програма, инсталирана тайно на повечето смартфони по света. Запознайте се с Carrier IQ.

Той записва абсолютно всички действия на потребителите в програмен код. Данните се използват от производителите и телекомите, като се предполага, че с тях оптмизират устройствата и мрежите си. Но повдигна въпроси относно неприкосновеността на личните данни и как те се събират без знанието на потребителите. Също така показва, как клиентите, а понякога дори и самите телекоми нямат идея какво е инсталирано на мобилните устройства.

Carrier IQ е инсталиран на устройства с операционната система Android и iOS. Samsung, HTC и Apple потвърдиха, че програмата е инсталирана на техните устройства. Research in Motion, производителят на BlackBerry устройствата и Nokia обявиха, че на техните продукти нямат инсталиран Carrier IQ. Apple обаче излезе с позиция, че приложението няма да присъства в следващите обновявания на iOS. Американското издание "Чикаго трибюн" пише, че устройствата с инсталиран Carrier IQ са около 150 млн.

Новината за функциите на програмата тръгна преди няколко месеца, когато разработчикът за Android приложения Тревор Екхарт пусна анализи на записите на софтуера. Но реално той успя да привлече вниманието на обществото и медиите след като пусна 17-минутно видео в сайта YouTube, в което показва нагледно как действа Carrier IQ. Също така показва, че приложението не може да се изключи от потребителите.
_________________
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя
PILATA



Регистриран на: 31 Авг 2006
Мнения: 15469
Местожителство: SOFIA

МнениеПуснато на: Вто 06 Дек, 2011 16:27    Заглавие: Отговорете с цитат

Митрополит Кирил се появи на литургия с „Линкълн

Лъскавата кола била доставена специално за него преди даже да излезе на пазара

последен модел „Линкълн MKZ Хибрид“ се появи в църквата „Свети Николай Чудотворец” във Варна Варненският и Великопреславски митрополит Кирил, който отслужи в храма празничната света литургия.
Шикозната лимузина, която според специалисти най-вероятно е първият екземпляр у нас, тъй като на световният пазар е едва от два месеца.

До сега дядо Кирил се возеше на „Пежо”, но решил да го смени, защото много харчел. Пред журналисти митрополит Кирил обясни, че лъскавата кола е доставена специално за него преди даже да излезе на пазара. „Само американският президент се вози на такава”, похвали се той.

Този „Линкълн” е първият хибриден модел, който включва седем технологии за безопасност. В интериора са вградени елементи от истинско дърво. В САЩ стартовата цена на баровското возило е 35 180 долара. Колата се смята за най-екологичния луксозен автомобил в Щатите и е основен коз на марката в битката и с основният конкурент „Лексус“.




ей дедо попе
от своя мерцедес
дай една молитва и за мене днес
biggrin

хаха
_________________
НАЙ МИ Е КРИВО, НАЙ МИ Е ДОЛНО,КОГАТО МЕ ЧЕРПЯТ С БЕЗАЛКОХОЛНО
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
парци



Регистриран на: 05 Сеп 2006
Мнения: 6703
Местожителство: Parc des Partcalence

МнениеПуснато на: Сря 07 Дек, 2011 13:59    Заглавие: Отговорете с цитат

Ахахахахаха, тоя Бареков как ги насоли тежко: http://www.vesti.bg/index.phtml?tid=40&oid=4369571 ша са умръ, чисто. rofl rofl2 viannen_89
_________________
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя
Покажи мнения от преди:   
Създайте нова тема   Напишете отговор     Форуми -> Архив на централния форум Часовете са според зоната GMT + 2 Часа
Иди на страница Предишна  1, 2, 3 ... , 33, 34, 35  Следваща
Страница 34 от 35

 
Идете на:  
Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Translation by: Boby Dimitrov
RedSilver 1.01 Theme was programmed by DEVPPL HTML Forum
Images were made by DEVPPL Photoshop Forum