София-Нашият град!
Иди на страница 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Следваща
 
Създайте нова тема   Напишете отговор     Форуми -> Нещата от живота
Предишната тема :: Следващата тема  
Автор Съобщение
Turo_Bufera
I.B.U.U.


Регистриран на: 12 Сеп 2006
Мнения: 8115
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Вто 10 Сеп, 2013 14:25    Заглавие: София-Нашият град! Отговорете с цитат

В тази темата пускайте новини от София
_________________
МАШИНА ЗА ЛЕГЕНДИ ПРЕЗ 29-ТА СЕ РОДИ,
И ЗА КРАТКО ВРЕМЕ ИМЕТО СИ ИЗГРАДИ!
НАЧКО,КОТКОВ,СПИРО,БЕЛИЯ ОРЕЛ...!
ПОБЕДАТА ИМ БЕШЕ ЕДИНСТВЕНАТА ЦЕЛ!
ЗА ЧЕСТ И СЛАВА ВИНАГИ СА ТЕ ИГРАЛИ!
ЛОКО СОФИЯ НИКОГА НЕ СА ПРЕДАЛИ!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Turo_Bufera
I.B.U.U.


Регистриран на: 12 Сеп 2006
Мнения: 8115
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Вто 10 Сеп, 2013 14:28    Заглавие: Отговорете с цитат

Ремонтът на Централна жп гара-София тръгва до Нова година

Поредният план за преструктуриране на БДЖ ще се обсъди с кредиторите през септември

13:22 | 22.08.2013 | 1748 прочитания
Размер на текста

Ремонтът на Централна жп гара-София може да започне до Нова година, заяви в четвъртък министърът на транспорта Данаил Папазов, който участва в церемонията по подписването на договорите за изпълнител на проекта за рехабилитацията на столичния гаров комплекс и за негов строителен надзорник.



Обновяването на гарата ще бъде извършено от обединение "ГБС - Централна гара София”, а надзорът е поверен на обединение ТРТ. Проектът ще струва 57 007 874.21 лв. без ДДС и изпълнението му трябва да продължи 26 месеца или до края на октомври 2015 г..



Папазов изрази убеждението, че след рехабилитацията й Централна жп гара-София, "което е сред най-оживените места на столицата, ще се превърне в гара с модерна градска архитектура и европейски облик“. "Близостта до Централната автогара и до метрото я превръщат във важен обект от столичната инфраструктура. Голямото й значение може да се види от мястото, което заема в европейската пътна мрежа - оттук преминават европейските транспортни коридори 4, 8 и 10, каза транспортният министър.



Той добави, че първият етап от проекта за рехабилитация на Централна гара е за преструктуриране на сградата. "В момента се доразвива идейно и се надявам до Нова Година да стартира и реалната работа”, каза Папазов. Ремонтът ще е съобразен с графиците за движение на влаковете и няма да попречи на работата на железниците.



Национална компания "Железопътна инфраструктура" (НКЖИ), която е собственик на релсовия път и жп гарите у нас, се стреми не само да модернизира базисната инфраструктура, но и към обновяване на гарите и гаровите комплекси, каза шефът на дружеството Милчо Ламбрев. По думите му това е начинът за развитие на съвременна и напълно съответстваща на европейските си стандарти железница.



Първата сграда на жп гара София е построена през 1888 г. и за времето си е най-голямото съоръжение от подобен вид на Балканския полуостров, припомнят от НКЖИ. През 1964 – 1971 г. е изработен проект за нова гара и в периода 1972 – 1974 г. е построено сегашното приемно здание. 36 години обаче зданието не е санирано и не му е извършван основен ремонт и в момента отделните строителни елементи на сградата са силно амортизирани.



След рехабилитацията й, Централна гара София ще бъде напълно архитектурно обновена и ще има собствен възобновяем енергиен източник. До всички нива на гаровия комплекс ще се осигури достъп на лица с намалена подвижност.



Предвижда се и изграждане на 11 хил. кв търговски помещения - съвременни магазини и заведения и изграждане на Координационен център за управление на железопътното движение в цялата страна, каза Андрей Цеков, изпълнителен директор на "Главболгарстрой" АД.



В рамките на реконструкцията ще се изградят и офиси за ръководството на БДЖ, което ще се раздели със сградата си в центъра на София, която е паментик на архитектурата и ще мине в активите на НКЖИ като част от сделка за погасяване на дълг за инфраструктурни такси. От своя страна НКЖИ смята да продаде сградата, което очевидна се очартава да стане след края на 2015 г.



"В бъдеще там ще поразместим малко структурите на БДЖ, като осигурим помещения, които да доведат ръководството на железницата до мястото, където те изпълняват оперативните си задължения и за да имат пряк контрол върху дейността на техните подчинени", коментира Папазов. Той каза още, че в тази връзка са се наложили малки промени в проекта за ремонт на гарата, с които да се осигурят тези помещения.



Пред журналисти транспортният министър съобщи още, че е изготвен поредният план за преструктуриране на "Българските държавни железници“ (БДЖ). В първите дни на месец септември ще го представим пред нашите кредитори, за да можем да обсъдим с тях дали този вариант, който предлагаме е добър и да почнем да го реализираме стъпка по стъпка, каза той.



По думите му се правят много неща и за подобряването на финансовото състояние на дъщерното на БДЖ дружество за товарни превози, чиято приватизация бе прекратена с идването на новия кабинет на БСП и ДПС на власт. Бих казал, че вече има добри предпоставки през следващата година да се почувства едно оживление в превозите на товари, допълни Папазов.



Той каза още, че новият шеф на Изпълнителна агенция „Автомобилна администрация“ ще бъде определен след дискусии с браншови и неправителствени организации. Постът се оваканти след като досегашният шеф Валентин Божков беше арестуван при показна акция миналата седмица и след като получи обвинение в безстопанственост подаде оставка. За длъжността вече има десетина кандидатури, две от които са номинации на автомобилните превозвачи.



Вече се провеждат срещи с представители на гражданския и професионалния сектор, като тези разговори ще помогнат за избора на фигура, която да бъде добре приета от транспортния бранш, добави Папазов.



С избора на нов шеф ще започне и необходимата реформа за намаляване на корупцията в автомобилната администрация, заяви транспортния министър.



Той каза още, че името на новия шеф на ДАИ вероятно ще бъде съобщено до края на тази или в началото на следващата седмица.
_________________
МАШИНА ЗА ЛЕГЕНДИ ПРЕЗ 29-ТА СЕ РОДИ,
И ЗА КРАТКО ВРЕМЕ ИМЕТО СИ ИЗГРАДИ!
НАЧКО,КОТКОВ,СПИРО,БЕЛИЯ ОРЕЛ...!
ПОБЕДАТА ИМ БЕШЕ ЕДИНСТВЕНАТА ЦЕЛ!
ЗА ЧЕСТ И СЛАВА ВИНАГИ СА ТЕ ИГРАЛИ!
ЛОКО СОФИЯ НИКОГА НЕ СА ПРЕДАЛИ!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Turo_Bufera
I.B.U.U.


Регистриран на: 12 Сеп 2006
Мнения: 8115
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Вто 10 Сеп, 2013 14:33    Заглавие: Отговорете с цитат

Мащабен проект променя пространството около НДК

Подменят инфраструктурата в района с 13.5 млн.лв. по ОПРР

[ изпращане ] [ принтиране ] [- намаляване ] [+ увеличаване ] Автор: Елина НИКОЛЧЕВА
1440 прочитания

Бяло стилизирано осветление ще имат фонтаните и самата сграда на НДК

Инфраструктурата в района около една от емблематичните за София сгради – тази на НДК – ще бъде изцяло подменена в следващите 2 години. В момента тече процедура по избор на консултант за големия проект, а до края на годината ще бъде селектиран и изпълнител.
Самата сграда не е включена в заданието, тъй като нейната реконструкция е заложена в ИПГВР на София, обектите от който се очаква да бъдат реализирани между 2014 и 2020 г.
За момента извън планираните ремонти остава и бившият паметник "1300 години България", защото все още няма решение относно бъдещата визия на съоръжението.

Цялостната реконструкция на инфраструктурните обекти около НДК ще струва 13.5 млн. лв, от които 4.750 млн.лв. са осигурени по ОПРР и схема "Зелена и достъпна градска среда", а останалите ще бъдат заделени от бюджета на Столичната община. Проектът е разделен на 7 етапа, като първият от тях ще включи подмяната на ВиК, ел. системите и поставянето на хидроизолация, след което ще се започне реализацията по зони на останалите планирани подобрения.

Въпреки че самата сграда няма да бъде променяна, нощем тя ще има съвсем нов облик – за НДК и фонтаните пред него е предвидено стилно бяло осветление, което напълно ще измести доскорошната многоцветност. Това ще бъде завръщане към визията на обекта отпреди повече от 20 години. Освен осветлението за фонтаните е планирана и цялостна промяна на водната архитектура, както и осигуряването на пълна безопасност на водното съоръжение. От септември т.г. влизат в сила новите изисквания за безопасност на фонтаните, които предвиждат изнасянето на помпите отвън. Другият обект, който отдавна не работи, но се очаква да бъде възстановен в рамките на този проект, е каскадата в детския кът.

Дейностите предвиждат и цялостна подмяна на осветлението в района пред и около НДК, включително на окабеляването. Ще бъдат ремонтирани съществуващите 154 ел. стълба и монтирани 21 нови. В плановете е заложено и инсталирането на декоративно осветление към отделните растителни групи и към т.нар. Мост на влюбените, чиито парапети също ще бъдат осветени в бяло.

Тротоарите в района на НДК ще бъдат изцяло обновени. Общата дължина на бордюрите е 24 дка, като те обхващат булевардите "Витоша", "България", "Фритьоф Нансен", "Патриарх Евтимий" и "Пенчо Славейко" и улиците "Шандор Петьофи", "Баба Неделя" и "Д-р Христо Стамболийски". След преустройството на тротоарните площи районът ще стане достъпен и за хора с двигателни увреждания.

Две нови автоматизирани тоалетни ще обслужват зоната
Две нови автоматизирани тоалетни ще бъдат поставени в района пред НДК. Те ще са подобни на съоръжението, което преди години беше изградено на територията на сегашната метроспирка, но ще бъдат по-модерни. Предвидено е архитектурата на двата обекта органично да ги впише в пространството пред Двореца на културата. Освен новите съоръжения в проекта за реконструкция на централната градска част е заложен ремонт на старите тоалетни и поетапното премахване на химическите. Инициативата ще обхване териториите на всички градски паркове.

Подземна поливна система и кладенци спестяват загубите на вода
Сред нововъведенията, които ще бъдат направени в рамките на проекта, е изграждането на подземна поливна система и строителството на два напоителни кладенеца. По този начин, от една страна, ще бъде осигурена почти целогодишна поддръжка на растенията, а от друга – няма да бъде използвана питейна вода за поливане. В проекта е заложено засаждането на нови 1855 дървета, близо 16 000 храсти, както и на 17 800 многогодишни растения. Парковото пространство край НДК обхваща общо 144 дка. Освен озеленяване и подземна инфраструктура в проекта по схемата за "Зелена и достъпна градска среда" е заложена подмяната на металните кошове за боклук, реновиране на пейките и изграждането на 1.2 км велоалеи.

Ремонтът на сградата на НДК ще глътне близо 100 млн. лв.
Въпреки че самата сграда на НДК не е включена в проекта за реновиране по схемата "Зелена и достъпна градска среда", тя е предвидена за обновяване в ИПГВР. По предварителни разчети ремонтът, оборудването и обзавеждането на зданието ще струват около 100 млн.лв. Част от средствата ще бъдат осигурени по ОПРР, а останалите – с публично-частно партньорство. Дейностите по проекта ще включват внедряването на мерки за енергийна ефективност, обновяване на сградата, техническото й оборудване, както и подмяна на старата мебелировка.
Другият обект в района, който остава вън от предвижданите дейности, е оспорваният паметник "1300 години България". Все още се събират предложения за визията на пространството, на което в момента се намира полуразрушената някогашна атракция. До есента се очаква да бъде избран проект и в рамките на следващите две години да се започне работа по него.
_________________
МАШИНА ЗА ЛЕГЕНДИ ПРЕЗ 29-ТА СЕ РОДИ,
И ЗА КРАТКО ВРЕМЕ ИМЕТО СИ ИЗГРАДИ!
НАЧКО,КОТКОВ,СПИРО,БЕЛИЯ ОРЕЛ...!
ПОБЕДАТА ИМ БЕШЕ ЕДИНСТВЕНАТА ЦЕЛ!
ЗА ЧЕСТ И СЛАВА ВИНАГИ СА ТЕ ИГРАЛИ!
ЛОКО СОФИЯ НИКОГА НЕ СА ПРЕДАЛИ!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Metala
Ultras Leader


Регистриран на: 31 Авг 2006
Мнения: 31305
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Вто 10 Сеп, 2013 15:17    Заглавие: Отговорете с цитат

Може и да споделяме инфо за яки заведения,ресторанти,барове и курварници и какво ли още не!

Добра тема! clapping clapping congratulate congratulate congratulate
_________________
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
bulgarista



Регистриран на: 27 Фев 2007
Мнения: 6557
Местожителство: Bulgaria

МнениеПуснато на: Вто 10 Сеп, 2013 16:25    Заглавие: Отговорете с цитат

Metala написа:
Може и да споделяме инфо за яки заведения,ресторанти,барове и курварници и какво ли още не!

Добра тема! clapping clapping congratulate congratulate congratulate


Ей само курви са ти в главата на тебе. biggrin

Ето тука до Патриарха са открили една нова и модерна книжарница..
..две пликчета с едно КАЛЕ е само на зашеметяващата цеба от 1,20 лв. biggrin biggrin biggrin
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Pride



Регистриран на: 28 Сеп 2006
Мнения: 4844

МнениеПуснато на: Сря 11 Сеп, 2013 15:03    Заглавие: Отговорете с цитат

Turo_Bufera написа:
Мащабен проект променя пространството около НДК

Подменят инфраструктурата в района с 13.5 млн.лв. по ОПРР

[ изпращане ] [ принтиране ] [- намаляване ] [+ увеличаване ] Автор: Елина НИКОЛЧЕВА
1440 прочитания

Бяло стилизирано осветление ще имат фонтаните и самата сграда на НДК

Инфраструктурата в района около една от емблематичните за София сгради – тази на НДК – ще бъде изцяло подменена в следващите 2 години. В момента тече процедура по избор на консултант за големия проект, а до края на годината ще бъде селектиран и изпълнител.
Самата сграда не е включена в заданието, тъй като нейната реконструкция е заложена в ИПГВР на София, обектите от който се очаква да бъдат реализирани между 2014 и 2020 г.
За момента извън планираните ремонти остава и бившият паметник "1300 години България", защото все още няма решение относно бъдещата визия на съоръжението.

Цялостната реконструкция на инфраструктурните обекти около НДК ще струва 13.5 млн. лв, от които 4.750 млн.лв. са осигурени по ОПРР и схема "Зелена и достъпна градска среда", а останалите ще бъдат заделени от бюджета на Столичната община. Проектът е разделен на 7 етапа, като първият от тях ще включи подмяната на ВиК, ел. системите и поставянето на хидроизолация, след което ще се започне реализацията по зони на останалите планирани подобрения.

Въпреки че самата сграда няма да бъде променяна, нощем тя ще има съвсем нов облик – за НДК и фонтаните пред него е предвидено стилно бяло осветление, което напълно ще измести доскорошната многоцветност. Това ще бъде завръщане към визията на обекта отпреди повече от 20 години. Освен осветлението за фонтаните е планирана и цялостна промяна на водната архитектура, както и осигуряването на пълна безопасност на водното съоръжение. От септември т.г. влизат в сила новите изисквания за безопасност на фонтаните, които предвиждат изнасянето на помпите отвън. Другият обект, който отдавна не работи, но се очаква да бъде възстановен в рамките на този проект, е каскадата в детския кът.

Дейностите предвиждат и цялостна подмяна на осветлението в района пред и около НДК, включително на окабеляването. Ще бъдат ремонтирани съществуващите 154 ел. стълба и монтирани 21 нови. В плановете е заложено и инсталирането на декоративно осветление към отделните растителни групи и към т.нар. Мост на влюбените, чиито парапети също ще бъдат осветени в бяло.

Тротоарите в района на НДК ще бъдат изцяло обновени. Общата дължина на бордюрите е 24 дка, като те обхващат булевардите "Витоша", "България", "Фритьоф Нансен", "Патриарх Евтимий" и "Пенчо Славейко" и улиците "Шандор Петьофи", "Баба Неделя" и "Д-р Христо Стамболийски". След преустройството на тротоарните площи районът ще стане достъпен и за хора с двигателни увреждания.

Две нови автоматизирани тоалетни ще обслужват зоната
Две нови автоматизирани тоалетни ще бъдат поставени в района пред НДК. Те ще са подобни на съоръжението, което преди години беше изградено на територията на сегашната метроспирка, но ще бъдат по-модерни. Предвидено е архитектурата на двата обекта органично да ги впише в пространството пред Двореца на културата. Освен новите съоръжения в проекта за реконструкция на централната градска част е заложен ремонт на старите тоалетни и поетапното премахване на химическите. Инициативата ще обхване териториите на всички градски паркове.

Подземна поливна система и кладенци спестяват загубите на вода
Сред нововъведенията, които ще бъдат направени в рамките на проекта, е изграждането на подземна поливна система и строителството на два напоителни кладенеца. По този начин, от една страна, ще бъде осигурена почти целогодишна поддръжка на растенията, а от друга – няма да бъде използвана питейна вода за поливане. В проекта е заложено засаждането на нови 1855 дървета, близо 16 000 храсти, както и на 17 800 многогодишни растения. Парковото пространство край НДК обхваща общо 144 дка. Освен озеленяване и подземна инфраструктура в проекта по схемата за "Зелена и достъпна градска среда" е заложена подмяната на металните кошове за боклук, реновиране на пейките и изграждането на 1.2 км велоалеи.

Ремонтът на сградата на НДК ще глътне близо 100 млн. лв.
Въпреки че самата сграда на НДК не е включена в проекта за реновиране по схемата "Зелена и достъпна градска среда", тя е предвидена за обновяване в ИПГВР. По предварителни разчети ремонтът, оборудването и обзавеждането на зданието ще струват около 100 млн.лв. Част от средствата ще бъдат осигурени по ОПРР, а останалите – с публично-частно партньорство. Дейностите по проекта ще включват внедряването на мерки за енергийна ефективност, обновяване на сградата, техническото й оборудване, както и подмяна на старата мебелировка.
Другият обект в района, който остава вън от предвижданите дейности, е оспорваният паметник "1300 години България". Все още се събират предложения за визията на пространството, на което в момента се намира полуразрушената някогашна атракция. До есента се очаква да бъде избран проект и в рамките на следващите две години да се започне работа по него.


100 млн. за НДК е тея се оляха в усвояването bad
_________________
8 ПОРЕДНИ МАЧА В ЕВРОПЕЙСКИТЕ ТУРНИРИ БЕЗ ЗАГУБА, ТОВА Е ЛОКОМОТИВ
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя
Metala
Ultras Leader


Регистриран на: 31 Авг 2006
Мнения: 31305
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Сря 11 Сеп, 2013 16:19    Заглавие: Отговорете с цитат



Цитат:
Почват естакадата на "Лъвов мост"!

Изграждането на кръстовището на две нива на "Лъвов мост" може да започне следващата седмица.Проектът предвижда по самия Лъвов мост да се движат само трамваите. За автомобилите ще има кръгово движение. Под булевард „Сливница” ще има два транспортни тунела ­ северен и южен, през които ще минава транспортният поток по булеварда.


Я,я,я...ти да видиш...И сеа кво...около нас пак ще стане ад движението acute
_________________
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
парци



Регистриран на: 05 Сеп 2006
Мнения: 6503
Местожителство: Parc des Partcalence

МнениеПуснато на: Сря 11 Сеп, 2013 16:36    Заглавие: Отговорете с цитат

Пффф! Кога успяха и да го ревизират, и да го добутат до започване това безумие? Тоя Диков трябва да се обеси на Четирикрилия, няма такъв продажен олигофрен като него (oh, well).
_________________


Последната промяна е направена от парци на Сря 11 Сеп, 2013 17:44; мнението е било променяно общо 1 път
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя
PILATA



Регистриран на: 31 Авг 2006
Мнения: 14050
Местожителство: SOFIA

МнениеПуснато на: Сря 11 Сеп, 2013 17:42    Заглавие: Отговорете с цитат

е направо отука секво инфо за ремонти/ъпдейти...

http://www.skyscrapercity.com/forumdisplay.php?f=1818
_________________
НАЙ МИ Е КРИВО, НАЙ МИ Е ДОЛНО,КОГАТО МЕ ЧЕРПЯТ С БЕЗАЛКОХОЛНО
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
парци



Регистриран на: 05 Сеп 2006
Мнения: 6503
Местожителство: Parc des Partcalence

МнениеПуснато на: Сря 11 Сеп, 2013 17:44    Заглавие: Отговорете с цитат

Много е важно английската транскрипция да е преди българския език. black_eye
_________________
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя
PILATA



Регистриран на: 31 Авг 2006
Мнения: 14050
Местожителство: SOFIA

МнениеПуснато на: Сря 11 Сеп, 2013 17:46    Заглавие: Отговорете с цитат

pa®tci написа:
Много е важно английската транскрипция да е преди българския език. black_eye


щот' е международен бе,за тава.
_________________
НАЙ МИ Е КРИВО, НАЙ МИ Е ДОЛНО,КОГАТО МЕ ЧЕРПЯТ С БЕЗАЛКОХОЛНО
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
martin



Регистриран на: 03 Окт 2009
Мнения: 347
Местожителство: София Град

МнениеПуснато на: Чет 12 Сеп, 2013 8:01    Заглавие: Отговорете с цитат

А ето така ще изглежда Лъвов мост след 1 година
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
парци



Регистриран на: 05 Сеп 2006
Мнения: 6503
Местожителство: Parc des Partcalence

МнениеПуснато на: Чет 12 Сеп, 2013 8:06    Заглавие: Отговорете с цитат

Между другото, чисто функционално, това "решение" е лишено от всякаква логика, тъй като движението е реално по "Сливовица", а не по "Мария Луиза". Ама нали трябва едни пари да "усвоиме" (да не говорим колко ГРОЗНО изглежда)... Даже като се замисля, с това кръгово, хептем ще се ебе майката при задръстване. black_eye
_________________
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя
martin



Регистриран на: 03 Окт 2009
Мнения: 347
Местожителство: София Град

МнениеПуснато на: Чет 12 Сеп, 2013 8:11    Заглавие: Отговорете с цитат

Бе въобще не е лишено от логика. Точно за Сливница говоря. Аз всеки ден минавам два пъти от там и мога да ти кажа, че е ад, когато е час пик. Ако не нарушаваш движението едни 15 минути не ти мърдат. Сега за визията. Верно е, че не е готино, но не вярвам да изглежда точно така. Такъв беше и проектът за кръговото на кулата, но цветово сега изглежда много добре, а и имай предвид, че няма да го гледаш отгоре.
Като цяло тоя ремонт е повече от задължителен, тъй като Лъвов мост в момента е едно много заебано и неприветливо място.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
парци



Регистриран на: 05 Сеп 2006
Мнения: 6503
Местожителство: Parc des Partcalence

МнениеПуснато на: Чет 12 Сеп, 2013 8:15    Заглавие: Отговорете с цитат

Добре, извинявай, има едно "транзитно" платно, а горе с кръговото? Ремонтът че е задължителен е задължителен, ама не ремонт за да има ремонт. Аз от това "решение" виждам само още по-голяма кочина. И не говорех само за цветово. Примерно, къде е и велоалеята, която и в момента свършва там някъде в нищото?
_________________


Последната промяна е направена от парци на Чет 12 Сеп, 2013 10:12; мнението е било променяно общо 1 път
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя
Покажи мнения от преди:   
Създайте нова тема   Напишете отговор     Форуми -> Нещата от живота Часовете са според зоната GMT + 2 Часа
Иди на страница 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Следваща
Страница 1 от 8

 
Идете на:  
Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Translation by: Boby Dimitrov
RedSilver 1.01 Theme was programmed by DEVPPL HTML Forum
Images were made by DEVPPL Photoshop Forum